بیماری های کلیه با کمتر از عملکرد کلیه نیم است پیوند کلیه بهترین انتخاب
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

بیماری های کلیه با کمتر از عملکرد کلیه نیم است پیوند کلیه بهترین انتخاب

سلام دکتر، یکی از بستگان من تا به بیماری کلیه است. و او یک بچه و او فقط 7 سال اما دکتر به ما گفت که عملکرد کلیه خود را کمتر از 50٪ است و توصیه او را به پیوند کلیه. آیا می توانید برخی از توصیه های ما را؟
مانوج گرامی:
این آنگوس از SHIJIAZHUANG کلیه بیمارستان بیماری، چین است. من پیام خود را ترک متوجه شده ام و می دانم که در مورد مشکل کلیوی نسبی خود را. همانطور که گفته شد، عملکرد کلیه به طور کلی خود را تا بیش از نیم کاهش یافته است. او خیلی جوان است، و رک و پوست کنده صحبت پیوند کلیه یک انتخاب خوب برای او اما نه بهترین انتخاب است. دلیل این است که که برای یک چیز بعد از پیوند کلیه او لازم است هر روز به مصرف دارو رد ضد ایمنی برای جلوگیری از رد ایمنی که ممکن است باعث کلیه پیوند شکست. بلند مدت در نظر گرفتن رد ضد ایمنی سرب دارو به مقدار زیادی از عوارض جانبی به رشد خود و همچنین ممکن است زندگی ازدواج او تاثیر می گذارد. برای یک چیز دیگر، دوره بقا به طور متوسط ​​از کلیه پیوند 10 تا 13 سال است، که بدان معنی است که ده سال پس از پیوند کلیه، او را به یکی دیگر از پیوند کلیه. او هنوز خیلی جوان است، بنابراین او باید زندگی با کیفیت تر سزاوار است.
برای وضعیت خود، در صورت امکان، ما هنوز هم نشان می دهد مصرف درمان نگهدارنده برای جلوگیری از کاهش بیشتر عملکرد کلیه، و بر این اساس برای ترویج عملکرد کلیه خود را دارد. اگر شما علاقه مند هستند، شما می توانید ایمیل برای ما ارسال و یا در واتساپ / وایبر دکتر ما مشورت به طور مستقیم، ما در اینجا در حال انتظار برای شما کمک کند.
ایمیل ما: kidney-treatment@hotmail.com
ما واتساپ / وایبر: +8618633865632





:: بازدید از این مطلب : 96
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 3 خرداد 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: